Intervju Christoffer Larsson

Observera att texten handlar om en levande person, och vi jobbar ständigt med att kvalitets- & faktagranska vårt innehåll. Klicka här för att rapportera fel. Vi åtgärdar det normalt inom 24 timmar. 

I en exklusiv intervju med Christoffer Larsson, den 34-årige sportentusiasten från Stockholm, får vi en inblick i hans imponerande resa från amatör till seriös löpare. Larsson, som beskriver sig själv som en ”typisk sportnörd”, har under de senaste sju åren fokuserat allt mer på löpning och förbättrat sitt personbästa på milen till imponerande 36 minuter. Hans passion för sport sträcker sig dock långt bortom löparbanan, med aktiv medverkan i basket (division 3), fotboll (korpen) och padel.

Larssons engagemang i sportvärlden går utöver hans personliga prestationer. Som medgrundare av BNBRC (Beers N’ Burpees Running Club) har han skapat en plattform för gemenskap inom löparvärlden. I sin yrkesroll som Head of Programmatic Marketing på Everysport Media Group kombinerar Larsson sin passion för sport med sin expertis inom digital marknadsföring. Med siktet inställt på Göteborgsvarvet 21K som nästa mål, fortsätter Christoffer Larsson att inspirera både genom sina prestationer och sitt engagemang för att främja sportgemenskap.